Offline marketing je založený na klasických komunikačných kanáloch – billboardoch pri ceste, reklame v novinách či časopisoch, polepoch automobilov a podobne. Aj v dnešnej dobe má stále význam, avšak v porovnaní s online reklamou je obvykle menej efektívny.
Digitálny marketing je založený na oslovovaní ľudí prostredníctvom internetu. Patrí sem optimalizácia pre vyhľadávače (SEO), PPC reklama, propagácia na sociálnych sieťach, spolupráca s influencermi, online content marketing, affiliate či e-mail marketing.
Vedeli ste, že: Do digitálneho marketingu sa často radí aj SMS marketing?
V porovnaní s offline marketingom prináša online reklama viacero cenných výhod. Tieto považujeme za najdôležitejšie.
Pri offline marketingu viete horšie ovplyvniť, kto uvidí vašu reklamu. Naopak, v online svete viete kampane cieliť na konkrétne skupiny ľudí, ktoré chcete osloviť. Zasiahnete tak skutočných potenciálnych zákazníkov, získate vyššiu mieru konverzie a svoj rozpočet na propagáciu investujete efektívnejšie.
Keď propagujete vŕtačky pomocou bannera, konverzná cesta je pomerne dlhá. Človek vidí reklamu, no nemôže hneď nakupovať. Musí najprv prísť domov a dovtedy možno úplne zabudne, že chcel niečo kúpiť. Naopak, na internete potenciálny zákazník vidí reklamu, jedným klikom sa dostane do e-shopu a môže hneď nakúpiť.
Môžete mať banner pri najfrekventovanejšej ceste v meste, no aj tak bude počet ľudí, ktorí ho uvidia, limitovaný. Naopak, na internete viete osloviť nie desiatky tisíc, ale desiatky či stovky miliónov potenciálnych zákazníkov, a to z celého sveta.
V rámci digitálneho marketingu viete jednoducho merať, koľko ľudí videlo vašu reklamu, aká bola miera konverzie, cena za klik a podobne. Môžete tak ľahšie optimalizovať kampane a získavať lepšie výsledky.
Ponúkame fullservice pre vaše podnikanie
Realistický prístup k projektom
Šetríme váš čas a vaše peniaze
Chcem vedieť viac
Chcem vedieť viac
Chcem vedieť viac
Chcem vedieť viac
Ochrana osobných údajov